Cerere Core
5 participanți
Pro-Hns :: Cereri :: Cereri Moderator
Pagina 1 din 1
Cerere Core
Nick:Core
-YM-id:core_xxk
-Pe o scara de la 1-10 a performantei tale ca moderator:9.25(sunt un foarte bun programator si forumer)
-Varsta:14 anisori
-YM-id:core_xxk
-Pe o scara de la 1-10 a performantei tale ca moderator:9.25(sunt un foarte bun programator si forumer)
-Varsta:14 anisori
Core- Incepator
Data de înscriere : 11/11/2008
Localizare : ---===Romania===---
Re: Cerere Core
ai moderator... vezi cum te comporti
Hateeee- Administrator
Data de înscriere : 01/11/2008
Core...moderatorul oricum til las...dar pentru Hateeeee mai ales......data viitoare incearca sa asteptzi si parerea mea...sau dak nu sa ne consultam....ca dak nu sar putea sa iasa urat.......
terminati ba cu cearta...
ruTheR- Administrator
Data de înscriere : 30/10/2008
Yo nu ma cert vere...eu ii zic cu frumosu.......dak i-am dat administrator inseamna ca tre sa ia deciziile de capul lui....?Sa isi faca forum vere dak vrea sa faca ce vrea pe el......
... scz... vrei sa il scot?... dar plm... daca a zis ca se pricepe ... poate o mai avea si el grijaAdmin a scris:Core...moderatorul oricum til las...dar pentru Hateeeee mai ales......data viitoare incearca sa asteptzi si parerea mea...sau dak nu sa ne consultam....ca dak nu sar putea sa iasa urat.......
Hateeee- Administrator
Data de înscriere : 01/11/2008
Hateeee a scris:... scz... vrei sa il scot?... dar plm... daca a zis ca se pricepe ... poate o mai avea si el grijaAdmin a scris:Core...moderatorul oricum til las...dar pentru Hateeeee mai ales......data viitoare incearca sa asteptzi si parerea mea...sau dak nu sa ne consultam....ca dak nu sar putea sa iasa urat.......
Nu sa il scoti dar sa astepte parerea tuturor.....
ruTheR- Administrator
Data de înscriere : 30/10/2008
Ok...hai are moderator......dar data viitoare sa asteptzi pe totzi sa posteze pro sau contra hateeee......topic closed
Pro-Hns :: Cereri :: Cereri Moderator
Pagina 1 din 1